2010/08/01

0801-02 Goodbye my friends in Toronto

即將回台灣的前夕果真行程排的真是滿滿滿...
為了告別許多在國際年會認識的朋友,所以特別擠出二天的時間搭車前往Toronto。
很開心在回國前還能與他們再見一次面,並且約好希望未來我們還能在國際年會上再見。



準備搭乘火車從Toronto回去London前,我帶了一個小禮物要送給之前幫助我的Via站務人員Fernand,雖然他人在Montreal,但是其他的站務人員也很熱心他幫我連絡了Fernand,並且我幫我把東西送上火車,請他去攔截該台火車領取,對我來說,Via Train真的給我太好的印象,每個人都好熱心的幫忙,真的好謝謝他們!

後來收到Fernand寄給我的Email,真的是超開心的!

Thank you so so much for the nice gift, I got them this monring. You are such a sweetheart :-)
I hope youhave a very nice return trip to Taipei and I hope that we will continu to write and stay in touch.
Looking forward to hearing from you soon.
Your friend in Montreal
Fern
___________________________________________
Fern Breau
Senior Security Advisor / Conseiller Principal Sûreté
VIA Rail Canada

沒有留言: